3 h träning, check!

Ja här sitter jag i soffan och har en kropp som verkligen fått göra sitt idag! Först tio timmar arbetsdag och sen tre timmar på gymmet. Arbetsdagen var ju inga problem men efter jobbet, hur tänkte jag då? Ja på något vis så ville jag väl kompensera att jag hoppade över träningen igår. Så jag var anmäld till två pass, först ett EasyLine Core och sedan TRX. Låter inte så mycket för världen om det inte vore för några faktum:

- När jag går från jobbet inser att det bara är ca en timme tills jag ska träna så jag åker direkt till gymmet och kör ett gympass på 45 min innan EasyLinen börjar.
- Skulle heller inte göra så mycket om det inte vore för att detta pass har en instruktör som är den bästa/värsta om man vill ha ett riktigt riktigt tuff pass... svetten rann!
- Avslutningsvis skulle det också varit okej om jag under TRX inte hamnat själv vid ett band och därför gjort allt dubbelt upp.

Kan ju avslöja att min kropp är allt lite mör just nu. Imorn får det bli utvärdering i träningsvärk :) Men nej, en sån här träningskväll är allt lite överdriven så skulle jag få för mig att göra en sån igen... HINDRA MIG! Nu kör vi sova på detta... zzzz...

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, förstår att du är mör ;)



SV: Jodå, KEBs produkter finns på Apotek Hjärtat!

2011-10-06 @ 09:53:52
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0