Hög träningslust.

Första träningen idag efter förra veckans sjukdom och alltså träningsvila. Jag och Mia körde ett pass TRX och sedan begav jag mig till buggen. Lagom upptrappning. Kroppen känns bra men klart att flåset kändes lite ansträngd när man haft träningsvila plus haft svullen hals och rejäl hosta. Men men, nu är jag tillbaka i träningsvärlden.

Var skönt att få sällskap första teäningstillfället såhär. Jag har ju lyckats komma över det där att alltid behöva träna med någon, utan jag kan ta mig till gymmet själv och köra på. Men idag behövde jag sällskap, så jag inte kunde avboka. När man varit borta från träningen ett tag är det så enkelt att tänka "en dag till" det gör inget. Tror de flesta känner såhär. Men lika bra att börja å en gång.

Efter TRX:en så var det näst sista gången i buggen. Nu har det blivit ordentlig dans av det och är riktigt kul. Kommer nog sakna mina buggtisdagar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0