Nyttan av vardagsmotionen.

Ojoj, vilka dagar de senaste dagarna varit. Huvudet är helt full av information efter riktigt långa jobbdagar. Roligt, men ska bli riktigt skönt med helg. Man känner att det kan bli lite för mycket ibland, men nu är det snart helg och huvudet får bara vara och jag får tid för det jag älskar umgås med mina nära och kära.

Men nu ska vi inte ha ett inlägg som diskuterar mina arbetstider utan jag tänkte idag uppmärksama hur enkelt du får in motion i en upptagen vardag. Idag så vaknade jag tidigt och jobbade några timmar hemifrån innan jag skulle på dagens första möte mellan 10-13, 13.30 var det dags för nästa möte och avslutade allt med utbildning mellan 16-20. Hade en tanke att jag skulle tränat innan första mötet, men det spoliserades genom att jag fick jobba lite redan då. Så gymmet han jag inte med, men istället tog jag cykeln idag och cyklade runt till de olika mötena som var på helt olika ställen i staden. Detta gjorde att jag väl cyklat 1,5 mil idag iaf. Och iom att det var lite stressigt så blev det cykling med lite fart ;) Jättebra också när man sitter på möten att få lite frisk luft mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0