Förra veckan i träning.

Min träning just nu är väldigt lagom. Jag har ingen som helst hets på det jag gör mina 2-3 pass i veckan som sägs bör göras för att få skapligt med träning. Vart den ultimata träningspeppen försvunnit har försvunnit vet jag inte. Eller så är det bara hetsen som försvunnit och pressen på mig själv. Just nu är jag i vilket fall väldigt nöjd med den träning jag får. Känns stabilt.

Träningssammanfattning från förra veckan

- TRX 45 min
- Bugg 90 min
- Squash 60 min
- Box 60 min
- Piloxing 60 min

Helt okej tycker jag för att inte ens ansträngt sig!

Kommentarer
Postat av: Christer

Det är klart över genomsnittet. Själv tränar jag 3-5 dagar/ vecka lite beroendes på.

2011-11-23 @ 10:30:31
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0