En timme squash, check!

När klockan ringde imorse och jag 30 minuter senare skulle stå på squashbanan för en timmes spel mot en kollega ville jag bara vända mig och somna om. Riktigt trött kravlade jag mig i träningskläderna och åkte till Squashcenter. Första minutrarna var lite sega men sen var det full fart och piggheten var ett faktum. Hur tröttsamt det än är med morgonträning så känns det så bra efteråt och man känner sig redo för en jobbdag!

Aldrig kört en timme squash förut utan endast kört en halvtimme, är ju ganska tufft liksom. En timme kändes dock inte omöjligt... Så tror det får bli det i fortsättningen, blink blink Malin :) Var även premiär för mitt nya racket, kändes riktigt bra och bara den gjorde att min resa till Ullis är en kalasresa!

Körde med en kollega imorse då, en kollega som är betydligt mycket bättre än mig på squash. Så utmaningen var hög men samtidigt kände jag inte att jag var helt ute och cyklade, iaf inte hela tiden. Man inser att mycket är övning bara. Squash är riktigt skoj och det är en sport som absolut får höga betyg av mig. Har ni inte testat så gör det!

Hittade denna skylt, känns ju ganska okej...

Hämta IMAG0785.jpg (284,1 kB)

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Det har jag aldrig testat men det låter superkul :D



SV: Då kan jag avslöja, oss emellan, att du har helt rätt :)

2011-11-17 @ 19:44:11
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0