Bilder av en lördag i hufudstaden.

Vilket ni säkert har förstått så har jag tillbringat denna helg uppe i Stockholm. En härlig helg som givit en massa ny energi. Gårdagen innehöll en väldigt massa, så nedan följer ett lite potpurri i bilder :)



Börjande dagen med att göra Lindafrukost. Smaskigt värre och en tradition sedan flera år tillbaka. Amerikanska pannkakor med en massa frukt och limekesella, man kan nästan inte börja en dag bättre. Iaf inte frukostmässigt.



Sedan behav sig Sis och jag till Sats för ett piloxingpass. Andra gången jag kör detta och gillar det även denna gång. En skoj blandning mellan pilates och boxning. Kroppen får jobba en hel del, både explosivt men även statiskt. Träningsvärken under söndagen var ett faktum.




Efter lunch i Liljeholmen var det dags för lite häng i Fryshuset, basketmatch. Var en spännande match och slutade i vinst. Härligt!



Kvällen avslutades sedan i soffan med en film med delar av min conversebärande systerfamilj, jag somnade och missade delar. Men ett perfekt avslut på en härlig lördagkväll för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0