Zzzz

Just nu så är jag så trött. Både psykiskt och fysiskt känner jag....
Dagarna denna vecka har hittills gått i 180 och jag hinner inte rensa och få bort. Svara på mail och sånt.
Så ni mina kära vänner som känner att jag inte svarat på era mail, sms eller dylikt. Kommer någon gång, när jag hinner andas. Skulle bara vilja bädda ner mig i sängen och sova...

Ska iväg och träna BodyCombat om 1,5 h och har en massa kvar att göra innan de. Men aah, nu vet jag. Datorn får följa med hem ikväll så får jag jobba hemifrån! Har jag iaf tillgång till allt jag kan behöva.

Salsan ikväll kommer nog hoppas över. Orkar inte helt enkelt och känner ingen motivation. Vet faktiskt inte om det finns en salsaqueen i mig. Visst var helt okej, men njae inte min grej faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0