Veckans träningstankar

Denna vecka tänkte jag försöka träna enligt mina resultat på fystesterna jag gjorde för ett par veckor sedan. Det innebär kondition och styrka. Springa och gym helt enkelt. Sedan så ska träning vara roligt så jag ska ha roligt när jag tränar. Så jag får in lite pass som jag gör enbart för att jag tycker de är skoj, de är väl en bra deal :)

Så två löppass och två styrkepass ska in denna vecka och därmed basta :) ett löppass hade jag igår. Klarade att springa hela den sträckan jag tänkt. Jippi! Nu ska jag strax iväg och gymma sen avslutar jag kvällen med vattengympa för att det är så skoj :)

Ikväll ska jag berätta om en helt underbar känsla jag upplevde för en stund sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0