Härliga fredagen!

Jippi, fredag igen. Härligt. Denna fredag har jag sett fram emot extra länge då jag har en riktigt rolig helg planerad. En helg fylld av kära vänner och roliga happenings!

Ikväll ska jag o tre kära vänner njuta av varandras sällskap. Vid fint väder blir det nog uterservering, om det finns någon plats! Ser fram emot en mysig kväll och roliga samtal. Tre kära vänner som jag mött via affärsnätverk men vi fann varandra som vänner och umgås gärna på vår fritid, utan att diskutera affärer :)



Är ju förresten fredag den 13e idag. Ångest? Nej inte ett dugg, är inte speciellt vidskeplig av mig (går dock inte p A-brunnar, men det är mest att man inte ska det av någon anledning :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0