Update

Helgens bloggande har varit minst sagt usel!
Mitt bredband har ju varit nere o via mobilen vet jag inte hur man uppdaterar men bilder och annat skoj. Detta leder till att uppdateringarna blir ganska trista tycker jag. Dagen har annars varit riktigt kalas. Begav mig ut och gick en ganska bra bit, Roxen tur och retur tillsammans med V. helt underbart vackert och imorn kommer bilder! Eftermiddagen var vigd till 75min box tillsammans med Mallan. Tufft och svettigt men kalaskul!!!
Boxpasset gjorde att jag klarade min egna utmaning om hur ofta jag skulle se till att trÄna denna vecka. Resultatet blev:
Pass 5/5
Promenera/springa utomhus 3/3
Salsa 1/1
Morgonpass 1/1
Cykla t jobbet 4/3
Blev tom bonus med cykla till jobbet!
Dags att avsluta helgen snart. Imorrn e det dags att kÖra squash mot Malin igen! Grymt!!!!
Imorn e det ny vecka med nya utmaningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0