Tunnelseendet har vidgats!

Efter att farit och flängt värre än en jojo senaste dagarna så känner jag äntligen att jag börjar komma ikapp och lyckats styra upp alla saker i hjärnan... Eller jag är iaf en bit på vägen :) Känns skönt! Imorgon har jag inte lika mycket inbokade möten eller dylikt så då finns det också tid att hinna ta igen jobb som blivit liggande... Jag blir sällan stressad. Eller jo jag blir väl de, men brukar utåt sätt vara ganska lugn. Inombords är det många gånger kaos. Är nog en del av kontrollbehovet man har. Men som sagt, nu börjar jag kunna fokusera utanför tunneln jag levt i senaste dagarna. Gillar dock skarpt att jag lyckats få in en del träningar, trots att jag behövt jäkta till dem hehe...



Nu när jag börjat kunna fokusera utanför så inser jag att helgen är heltom. Jag lovade min kära mor att hålla helgen ledig då lite släkt ev skulle komma och hälsa på. Nu blev det inte så och helgen står heltom. Så om det finns någon som gärna hittar på något i helgen så är det bara att hojta till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0