Tekniken var inte alls med mig igår...

eller imorse!

Hade ju problem med att mitt bredband inte ville samarbete igår. Märkte även att telefonen uppförde sig lite konstigt och jag t ex inte kom in på smsfunktionen. Tänkte dock inte så mycket på det då jag skulle sova.

Jag somnade så sött och vaknade i panik imorse. Kände att klockan var betydligt mer än vad den borde vara. Väckarklockan var ställd på 05.30. Klockan var 06.47! Borde redan varit på morgonmötet...
Börjar officellt vid 07 då frukost hämtar och sedan brukar agendan dra igår vid 07.15 så i panik fick jag på mig lädr och begav mig. Var på hotellet vid 07.03. Pju! Blev ingen frukost för mig men kom iaf dit. Hatar verkligen att vakna på detta vis!

Min telefon då? Jo den hade ju lagt av helt. Laddats ur (fast jag då stoppat den för laddning igår). När jag väl fick igång den så fick jag sms till den som skickades vid 20 igår kväll osv. Blä på den liksom!

Aja, jag är vaken och halva dagen har snart gått. Bara köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0