Resultat av fystester

Idag fick jag mina resultat på fystestet. Var mycket bra utformat där jag fick reda på mitt resultat tillsammans med tips på vad jag kan göra för att förbättra det. Det är ju att få in 2-3 konditions- och styrkepass per vecka. Samtidigt som det tipsades om att ta mikropauser på jobbet och lägga in lite dips och armhävningar till exempel. Så det är väl bara att börja få in det. Finns även lite uppgifter om resultat som jag kommer kunna uppnå. Dock ställer jag mig väldigt skeptisk på om jag kommer klara 3 km på 14 min. Ojojoj, känns en bit bort. Men samtidigt är det väl de som är lite grejen, vissa mål ska vara långsiktiga :)

Det var jättekul (och jobbigt) att göra fystesterna. Blev dock ännu mer positiv när jag fick se testresultaten och tipsen man fick. Funderar dock starkt på att ta ett PT tillfälle snart. Kan verkligen rekommendera Lena på Fyskliniken. Kolla in www.fyskliniken.se


Så får väl starta redan imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0