Rabarberkoma

Blev utbjuden till The Frostarves på lite rabarber.. eeeh... jaa ni... rabarber med maräng på var det iaf, namn? Ingen aning :) Var iaf väldigt väldigt gott! MiniMo verkade livrädd för mig till en början, men sen accepterades jag och i kunde både läsa bok o kittlas i soffan. Härligt, vill ju inte att min älskade guddotter är rädd för mig :)

Fick en liten extra promenad när jag gick hem. Väl hemma så gick jag förbi hemköp. Var väldigt sugen på att laga kalops, så nu står det en gryta på spisen o puttrar. Såg även den nya kesellarabarber, så den fick följa med hem. SJälvklart har den provsmakat. Mums!!! Den slår inte vaniljkesellan, men väldigt smarig var den. Rekommenderas starkt.


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Åh rabarber var längesen :)

2011-05-21 @ 21:31:15
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0