Onsdag.

Idag känns allt sådär lagom. Ja ni vet när allt flyter på, inte mycket spännande men samtidigt inte något nederlag.
Onsdag. Är ju en dag mittiveckan också. En dag då förra helgen känns lite långt borta men kommande helg känns även den för långt borta. Ganska fascinerande dock att det bara på några timmar slå om. För en torsdag, ja då känns oftast helgen väldigt nära. Ja jag vet, allmänt pladder just nu.

En sak som dock ska bli spännande det är att se om jag lyckats med mitt mål som utvärderas på fredag eller lördag. Att se om jag efter kuren gått ner 5 kg ytterligare. Gjorde ju en avstämning där samtidigt som jag gjorde de fysiska testerna då hade jag väl gått ner strax över 3 kg så det kan bli lite kärvt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0