Ny vecka, nya träningsmål!

Tror jag ska börja med att skriva att anledningen till att jag skriver om mina träningsbedrifter är inte för att skryta. Utan helt enkelt för att peppa mig själv, samtidigt som jag sätter lite press på mig själv. Får jag det svart på vitt så vill man lyckas...

Måndag idag och alltså dags att sätta nya träningsmål! Känner efter dagens släng av inomhussjukan att jag ska lägga mer träning utomhus denna vecka. Då jag även har en del kvällsaktiviteter denna vecka så kommer jag lägga in ett till morgonpass.

Inomhuspass 2/5
Utomhuspass 1/4
Morgonpass 1/2
Salsapass 0/1
Cykla till jobbet 1/4

Jag vet att det är ett tufft schema, men kroppen känns riktigt bra efter förra veckan så jag kör på!! Vilket syns är också att jag idag kört stenhårt gällande träning. Squashpass innan jobbet och sedan zumba med söta Lina och efter det en avslappnande promenad runt ån. Kände att jag behövde lite utomhusluft så det var verkligen underbart att gå längs vattnet! Jag njöt för fulla drag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0