Några hårstrån fattigare...

...men en härlig eftermiddag rikare.

Så skulle jag kunna sammanfatta min eftermiddag :)

Vaknade vid 11, utvilad och lätt i sinnet. Nattens äventyr gjorde sig inte påmind och jag var redo för en dag i Linkans svar på Solsidan, Tallboda. Häng med Iris + föräldrar stod på agendan. Bjöds på en väldigt väldigt god pastarätt, en rätt helt i min smak. Mums mums mums på den. Sen bjöds det på skönt häng i solen. Hanna blev röd, det får man fnissa lite åt. Känns skönt att man har en bra grund, blir det sådana här dagar så riskerar man inte kräftfärgen lika mycket iaf. Efter en tupplur för Iris del, skulle i ut till Tornby. Jag tyckte det var roligast att busa med Iris. Kändes som vi hann bli ganska bra polare denna eftermiddag. Något som Iris gärna roar sig med är att hoppa/studsa i en knä eller så drar man gärna tag i ens hår. Så en del hårstrån fick jag offra, men helt klart värt de. Go Iris du är cool, sen blir det lite av ett träningspass att hänga med dig. Helst för armar och axlar. Råstyrka here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0