Jag gjorde det!!

Jag har utfört mitt första lopp och alla de där fjärilarna var helt obefogat, jag är inte ett dugg besviken på mig själv bara inspirerad att förbättra mig. Och det ska jag banne mig!!

Vet inte riktigt vad min sluttid blev, men runt 36-37 min (?) tror jag. Inte något att skryta med men för att vara första gången så känns det okej :) För mig var detta stort och jag är megastolt över mig själv. Övervunnit en stor skräck i mitt liv. Nu är jag som sagt bara väldigt inspirerad att förbättra mig och faktiskt öva upp löpningen. Med endast två löprundor á 3 km i kroppen så är det inte mycket att skryta med. Nu kommer mina löprundor i fortsättningen ökas och förbättras!

Ja, jag tycker löpning är kul... Alla som trodde jag skulle säga det för ett halvår sedan kan ju räcka upp en hand.


Nej trodde inte det skulle vara så många som räckte upp handen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0