Världens bästa MiniMo <3

Jag har ju fått äran att vara gudmor till MiniMo, som står för MiniMoomin. Helst enkelt för att hon är dotter till Moomin :)

Igår var jag barnvakt o mitt gudmorshjärta värmdes. Fick höra att hon på dagis protesterat att gå hem, men blev lite mer positiv till det då hon fick höra att hon skulle få gå till lekparken med Linda. Sedan ropade hon Linda på vägen hem. Gårdagskvällen var jätteskoj. Vi var ute i sandlådan o byggde sandtorn mm. Sedan var det mat, lite bus och sängdags.

Imorse så hände något som värmde mitt gudmorshjärta ännu en gång. MiniMo hade tydligen efter ropat på mamma gått till dörren o sagt Linda, Linda, Linda.. Sötnos!



Kommentarer
Postat av: Mail

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-05-27 @ 13:10:51
URL: http://mail.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0