Ny vecka nya möjligheter!

En vän till mig börjar alltid varje måndagsmorgon med denna statusuppdatering på facebook. Jo, lite klyschigt men bra inställning. Min tanke är ju lite så ny vår nya möjligheter.

Mina utmaningar känns det bra med:

1. Marathonspinningen (blev ju tyvärr inställd i lördags men de har lovat en ny inom en snar framtid)

2. Salsakursen. Anmäld och bekräftad. Start 6 april = ingen återvändo

3. Cambridgekuren 3-16 april

Även tillkommit en till grej:

4. När jag och Moomin åker på årets SPAresa (28 maj) ska vågen visa på -5 kg, utöver de kilon jag tappar under kuren.

Sedan utmanade Moomin mig även på en till grej, men den måste jag verkligen klura på för springning/jogging är verkligen inte min grej; Blodomloppet 26 maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0