Inte min dag...

Verkar inte som det är min dag idag. Usch! Blir liksom att man förväntar sig att saker ska gå fel då med.
Okej okej, orsaken till det är väl i grund o botten jag själv, men det hade ju inte behövt hända.

I morse när jag skulle ta 6.30 tåget till Nässjö så kommer jag springande när tåget står på perrongen. Dörrarna stängs precis när jag kommer fram så jag trycker på öppnaknappen. Inget händer. Jag trycker en gång till. Då börjar tåget rulla iväg. Blä. Använder sig inte föraren av backspegel o kunde se mig? Vänta en timme eller åka till Lkpgkontoret? Fick bli Linköping idag...

Vad upptäckte jag precis då? Jo att den yoghurt som jag tänkt äta på tåget till Nässjö har gått sönder = massa yoghurt i väskan.

Fokus framåt! Ikväll hockey! Tjoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0