Ibland ska man vara lite klantig!

Efter en riktigt trevlig lunch med Malin, tack för att du lyssnar :) och diverse möten skulle jag ta bussen tillbaka till jobbet. Malin berätta att jag var tvungen att ta bussen åt samma håll som det jag kom ifrån o inte gå över gatan o ta motsatta. Så det gjorde jag. Men kollade helt fel på bussnumret, så istället för att hoppa på buss 2 hoppa jag på buss 12. Märkte det såklart alldeles för sent.. Så jag fick snällt åka runt på sightseeing i Lambo.



Vet inte om jag ska tolka detta som att jag åker för lite buss i denna stad eller att de "nya" busslinjerna fortfarande är helt uppåt väggarna o svåra att förstå sig på?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0