Cirkus Cirkör

I onsdags så inkasserades en julklapp. Inte så att den försenad eller något utan jag har vetat om den sedan jul :)
Jag o Moomin gick på Cirkus Cirkör.

Får väl säga att jag inte hade mycket till aning om vad det skulle bjuda på, tänkte väl akrobatik. Hade även blivit förvarnad om att knivkastning kunde ingå. Aja, shoot blir nog bra :)

Jag har lite svårt för underhållning där risken ska vara att någon får ont, typ gå på glas, så de bitarna tyckte jag väl var lite sådär. Men var hur coolt som helst när de svingades i trapetser, tygstycken eller jonglerades men pingisbollar. Jätteläckert arrangemang med ljus och musik. Coola videos som visades i bakgrunden och allt blandades med lite humor. Förtrollande.

MEN...

Sen fick jag en chock. Motorsågar kom in på scenen. Var bara att stoppa händerna i öronen, blunda och tänka på allt annat än vad som försegicks på scenen. BRRRRR, vad jag avskyr motorsågar. Min största fobi, så är det bara.

Så efter första akten (som tur var så var de bara i den akten de förekom) så gick jag skakandes ut ur salongen. Jobbigast var nästan att sitta på helspänn för OM det skulle komma in igen..

MEN för att slutsummera, så coolt!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0