3 utmaningar

Jag har bestämt mig för en sak, eller tre saker egentligen! Mycket är för att testa mig själv, vad jag orkar och min karaktär. Även en hel del envishet ska testas. Jahopp, hur då?

Jo nu är det full fokus på mig själv och mitt leverne. Så jag har givit mig själv tre utmaningar av helt olika slag och längd. Klarar jag dem så har jag utfäst vissa belöningar som morötter!

Därför, om ni ursäktar, så kommer det bli ganska mycket fokus på dessa tre utmaningar i framtiden. Mycket för att pusha mig själv och också för att är jag öppen med det så kan jag inte fuska och balla ur.

Vilka utmaningar gäller det då?

1. Nu på lördag ska jag köra ett marathonspinningpass på 2,5 h (sjukt länge enligt mig! vet faktiskt inte om jag ens kört en 75min)
2. Jag har anmält mig till en salsakurs. Inga problem tänker ni men jag har verkligen inte någon som helst dansgen i mig.
3. Mellan den 3 april-16 april ska jag gå på Cambridgekursen

Jag tror att utmaning 3 blir den tuffaste, men sådan vet man inte. Den går alltså ut på att jag i 14 dagar ska äta pulver i form av gröt, shakes och soppor. 3 ggr per dag är det måltid och till det ska det drickas en massa massa vatten. Tydligen ska de 3-4 första dagarna vara de tuffaste. Jag kommer verkligen inte stanna inomhus under dessa veckor, tvärtom jag behöver aktiveras så hör gärna av er!


Kommentarer
Postat av: anna

kommer gå hur bra som helst!!!

2011-03-23 @ 16:47:16
URL: http://nowheretorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0