26 mars

Efter besvikelsen att marathonspinning blev inställd begav jag mig ut på stan med mor min. Jisses vad mycket folk. Ryktades om att Saade besökte staden o drog en massa folk.. Jaja, kul för dem. Jag missa honom totalt. Inga stora inköp utan mest såna där måsteköp. Lunchen intogs på Foodcourt, ett ställe här i stan jag börjat gilla riktigt mycket. God mat överlag och schysst att alla i sällskapet inte behöver välja likadant. Idag testades pasta, nja blir betyget. Lite för gojsigt för min smak och jag hade velat ha pastan mer al dente.

Kvällen har jag spenderat med Mallan. Mys och härligt häng. När jag kom stod en härlig exotisk planka uppdukad, hon är så duktig den där Mallan! Mumsigt värre och jag är fortfarande riktgt mätt och nöjd. Kl 20.30 släckte vi ner, Earth Hour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0