Pass med Pinglan.

Efter att behövt jobba i förmiddags så kunde jag vid lunchtid ta helg och denna gång med siktet inställt på ledighet ända tills tisdag, då blir det full rulle igen men tisdagen är än så länge långt bort :)

Började med lunch, Uffe och en bok på balkongen. Sedan fortsatte det ett par timmar med trevlig njutning , idagsåg jag dock inget rådjur :) Sedan var det dags att dra på pass. Pinglan skulle hålla det och självklart är man där och supportar. Var inte riktigt säkert på vad passet skulle innehålla med det var bara att köra på. Svettigt värre och gårdagens 75 min boxpass kändes i benen om vi säger så hehe. Var jättekul och Pinglan var så duktig så!! Hoppas verkligen man får chansen att gå på fler av hennes pass :) Du får fem toasters Pinglan!



Nu är det lite hämta andan innan jag ska iväg på nästa svettighet, squash med Mallan. Skoj skoj o ännu mer svett.

Ikväll så blir det häng med gäng och kolla fotbollen. Så trevligt så!

Kommentarer
Postat av: Pingel

Tack tack tack!! Du var grym Linda!!

2011-06-03 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0