Midsommar.

Jaha då var en av de här traditionsdagarna här igen, midsommar. Jag är ju inte speciellt traditionsenlig så dessa dagar är inte så jättestora i mitt liv. Iår ska vi ut till Tomteboda, grilla o göra annat skoj :)

Jag började dagen med att gå upp och börja skrubba potatis. Mitt bidrag till kvällen är såklart egengjord potatissallad. För att lyxa till det så blev frukosten min absoluta favorit just nu, vaniljyoghurt, färska jordgubbar och lite allbran. Mums i magen :) Nu ska jag snart ut på en löprunda för att sedan åka iväg till mamma en snabbis för lite midsommarlunch.

Verkar kunna bli en riktigt fin midsommar denna gång med, nu håller jag bara tummarna för fint väder. Midsommar är ju så mkt roligare om man kan vara utomhus...

Ikväll kanske man skulle plocka lite blommor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0