Löpning.

Även fast jag var supernöjd efter förra löppasset så har träningen suttit inne nåt så in i Norden. Att jag skulle få in fyra träningspass, det målet har jag ångrat bittert flera gånger. Skjutit dagarna framåt hela tiden. Insåg att jag bara klarat av ett pass och hade 3(!) kvar denna vecka så var jag nästan tvingad att bege mig ut idag... Satt även idag långt inne. Kom på massa anledningar till att jag inte skulle hinna. Men men ut begav jag mig. Vet inte om jag kände av lite tidspress för jag satte igång i ett fasligt tempo, insåg jag efter halva sträckan... Tog helt slut i benen. Så jag bestämde mig för att köra intervall sista kilometern, fanns ingen kraft alls i kroppen. Kom i mål dock på samma tid som förra gången, 3km på 17 min. Helt okej med tanke på att jag gick i perioder mot slutet. Aja känns fortfarande ganska plågsamt men jag kom runt och jag orkade :)

Eftersom jag måste få in 2 pass till denna vecka o gymmet är stängt både idag o imorn så får det väl bli en runda även imorn...

Nej, dags för dusch (behövs!) o bestämma sig för midsommarklädseln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0