Läget.

Denna dag har ungefär börjat som förra veckan var. Massa jobb och massa att tänka på.
Min hjärna reagerar med att inte orkar koncentrera sig på andra saker. Måste fokusera helt på jobbet och saker utanför läggs i to do-högen. Så  jag får be om ursäkt alla som känner att jag inte hinner med dem... men jag orkar inte just nu. Känner ett dåligt samvete för det, samtidigt som det inte får plats mer i huvet just nu.

Jag vill hinna få in så mycket på fritiden. Idag sa kroppen ifrån. När jag kom hem från jobbet vid åttatiden så åt jag o la mig i soffan lite. Somnande vid nio och vaknade nyss. Ska sova vidare...

Så kära vänner jag är tacksam om ni inte tänker att jag brukar ju ordna allt och fixa utan kan hjälpa till just nu. Påminna mig om jag missar något och gärna göra saker för att underlätta. Tack. Jag kommer tillbaka jag lovar. Jag gillar att ha tid för mycket mycket mer..

Har även ett konstant dåligt samvete för att jag inte orkar träna. Orkar helt enkelt inte fokusera på det. Så där vädjar jag er också att ta med mig och träna.

Verkligen inte meningen att bli ett deppinlägg, vill bara säga läget så att så lite irritation som möjligt skapas.. Märker också att inlägget är väldigt förvirrat och det är en nyvaken, trött hjärna som skriver.

Kommer inte vara för evigt är ett par veckor nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0