Jobb.

Trött. Galet trött.

Har på 3 dagar redan hunnit arbeta 30 h. Lite för lite sömn på det så får man den statusen.
Idag blev det 11,5 h jobb. Nu dock är jag ledig imorgon och det ska bli så skönt. Förhoppningsvis så vaknar jag inte i ottan utan får chansen att sova ute lite. Skulle jag ändå vakna lite tidigare så har man iaf chansen att tulta runt lite och inte behöva stressa iväg, det är värt en hel del! Ska imorgon ha en dag när jag bara njuter av att inte behöva jobba. Troligtvis träffa vänner, träna och bara va :)

För fredag? Ja då ska man jobba igen...

Allt detta jobb har påverkat bloggen en del. Inte hunnit uppdatera alls om några roligheter. Skärpning Lindeli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0