Ja eller nej-förbud.

Kvällen igår bjöd på grillning. Min tallrik bestod av kycklingfilé med sallad, mums vad myket godare allt blir bara man lägger det på en grill. Sällskapet kanske har en betydelse också iofs. För outstanding får jag ge på den. En härlig kväll där inget kunde stoppa en, eller jo iofs när myggorna kom så begav vi oss inåt huset.

Där spelades det lite spel, vilket slutade med att ingen kunde säga orden ja eller nej i de vanliga konversationerna heller, men det är sånt man får ta liksom :)

Kvällens hetaste debatt var nog hur Naman egentligen äter sin majs. Han är helt enkelt för civiliserad! En härlig kväll var det iaf. En härlig dag! En dag där jag badade för första gången iår och även fick första myggbettet tror jag..



Idag ska det lunchas på uteservering och sen bär det av till Rimmet för grillning och vinkväll! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0