Home again.

Sådär jag, nu var min underbara vecka med två utlandssemester slut. Känns lite sådär faktiskt...
Helst när man kom hem till ett riktigt grått och regnigt Sverige. London var det iofs sämre väder, men det vädret minns jag knappt. Nu minns jag bara solen och värmen som i haft i Madrid.

Men två helt fantastiska semesterresor har jag haft. Precis vad min kropp och sinne behövde efter en minst sagt hektiskt månad jobbmässigt. Känner mig riktigt tillfreds med allt och redo för jobb men även för en fritid :) Träningen ska tas upp redan imorgon!

På tal om träning så har det inte riktigt varit helt stillasittande semestrar, tvärtom. Okej inga jättefysiska aktiviteter men väldigt mycket promenerande. Är verkligen det bästa sättet att upptäcka storstäder anser jag. I London så gick vi en himla massa och i Madrid blev det nog ännu mer :)

Jag kommer återkomma med lite inlägg om min resa och bilder. Lovar att ni ska få se lite sol på bilderna och drömma er bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0