Semester!

Nu är det då semester, hmmm suger på ordet, semester. Ledig i fyra veckor. Faktiskt lite panik i kroppen.
Ni som känner mig vet att jag har en väldigt rastlös gen i mig som gör sig påmind väldigt ofta, har svårt för de där med tomma agendor och för lite att göra. Sedan när jag väl kopplar av så njuter jag i fulla drag, och slapp i soffan kan vara riktigt underbart. Men just känslan att inte ha massa saker det ger mig mer panik än njutning. När jag satt de sista timmarna på jobbet hade man nästan mer panik än njutning. Fyra veckor av att bara vara.

Har ju en del saker redan planerat, redan på söndag drar jag ju österut... Så nu slår vi bort alla känslor om en rastlös semester. Nu har jag fyra härliga veckor framför mig då jag har tid att göra precis de jag vill!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0