Saunaland. Moominland.

Kärt barn har många namn. Nu är jag iallafall framme efter ungefär ett dygn på resande fot. Kämpat mig genom diskussionerna om vilken musik som egentligen ska spelas i bilen (Jag o mamma har väl inte riktigt samma musiksmak om vi säger så...). Uffe fick blankt nej, Iron Maiden sa hon ifrån efter en låt, Paul Young funkade och någon blandskiva med lugna ballader gick också hem. Tur att man kan stoppa lurarna i öronen och njuta av t ex Uffe med jämna mellanrum.

Båtresan gick bara bra. Somna tidigt efter för få timmars sömn natten innan. Fick se massa coola bilar. Massa gamla amerikanarne var med ombord typ Thunderbirds! Sååå läckra. Annars var det mycket folk överallt...

Hunnit med att träffa mormor en sväng och nu är jag hos moster. Det är varmt här! 29 grader har vi haft det idag. Vid kvart över 8 beslutade jag mig för att bege mig ut på en löptur, tjoho vad varmt det var. Duschen satt som en smäck efterråt.

Jag befinner mig ju förresten i framtiden. Klockan är en timme mer här, så de ni. Jag vet vad jag gör en timme före er. Nej slut på svammel, dags att visa lite bilder...


Vi lämnade igår ett regnigt Linkan, regna på du... hela veckan lång om du vill. Jag är inte där iaf :)

Nacka Strand

Hejdå Sverige

Hej hej Landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0