Pyjamasparty med M & HP.

Igår kväll hade vi lite pyjamasparty här. De inbjudna var Mallan och Harry P. Vi skulle nörda genom de fyra första filmerna var bestämt. Vi klarade det! De tre första filmerna har man sett ganska ofta vilket gjorde att de mesta kändes igen och en tupplur under tredje filmen inte gjorde så mycket skillnad. Vi får alla ha i åtanken att både Mallan o jag är hårt arbetande kvinnor som en fredagskväll är ganska trötta :) Efter tredje filmen var det sovdags. Vi somna båda ganska på stört tror jag. Ny dag idag och fjärde filmen sågs tillsammans med frukost. Eller frukost och frukost, jag ber om ursäkt Mallan att jag inte var mer förbered.... Men tror vi lyckades bli ganska mätta iaf!

En härlig kväll, natt och förmiddag var det. HP bjöd på fin underhållning. Fler pyjamaspartyn åt folket!


Idag ska det tvättas och packas. För att ikväll svänga de lurviga på en nattklubb nära gatan à la Å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0