Nokialand dag 3.

Efter en dag med en massa regn och då en del inomhushäng för min del begav vi oss in till staden framåt kvällen. Obligatoriska besöket på Iitala-outleten och jag gick mkt nöjd ut därifrån en muminskål och mugg rikare! Har ju en redig samling där hemam nu som jag är så nöjd med :)

Sedan bar det av till något shoppingcenter, hittade inte mycket alls. Förutom hantlar! Jippi, har ju tänkt att köpa ett set och där stod de framför mig till ett otroligt rabatterat pris. Härligt värre. Finns inga ursäkter och de där tricepsen som jag gillar att träna kan få sig en omgång när de vill.

Efter lite matshopping åkte vi hem till min kusin. Kul att se henne och pv:n. Efter lite häng där begav vi oss ner till hamnen. Väldigt vackert där nere, men tyvärr lite kallt. Blåste lite och gåshuden gjorde sig då och då påmind på huden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0