Mycket kaffe blev det :P

Var ett väldigt trevligt 2års kalas idag. Först bjöd MiniMo (anar dock att mamma och pappa Moomin hjälpt till) på lunch med efterrätt, gott värre. Sedan bjöd MiniMo själv på kaffeparty på hennes rum. Jag bjöds på minst 10 små små Pippikoppar med fejkkaffe och ett antal fejkpannkakor till de. Pannkakorna serverades i stekpannan direkt och på vissa fick jag även jordgubbar... Jag är glad att de inte var riktiga för då hade jag rullat därifrån samtidigt som jag varit hög på kaffe :) Ett av de bästa 2års kalasen jag varit på var det i vilket fall!

På kvällen gick jag o Moomin på ett zumbapass. Så skoj! Jag hr ju inte tränat pass på flera veckor och nästan glömt bort hur roligt det är med zumba. Jättehärligt också att få komma iväg och få svettas ordentligt i en timme. Kände verkligen hur träningspeppen kom tillbaka. Nu börjar vi så smått få igång träningen ordentligt tycker jag. Så jag öppnar gärna för fler träningspass om någon är sugen :)

En riktigt härlig dag är vad det har varit! Vädret har ju faktiskt inte varit så pjåkigt heller...

Kommentarer
Postat av: Jannika, mamma till Jillian

fan va grymt av dig!!tack för dina ord! för första gågngen sen hon föddes har jag faktiskt känt mig stark nog att göra det här. jag hoppas att det funkar! det ska funka! haha:D

2011-07-25 @ 22:52:10
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0