Dag 7 - En låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle.



Denna låt är ju Göteborg, nattklubben Räkan för dryga 10 år sedan. Jag var i Göteborg tillsammans med fyra vänner. Vi bodde på vandrarhem och skulle göra Göteborg osäkert i några dagar. Denna låt kom upp till ytan när Moomin gärna ville sjunga kareoke. Jag var på! Kanske hade fått några procent innanför västen (vi lämnar det... ;). Moomin trodde ju såklart att jag kunde låten eftersom jag så på direkten valde ut denna. Så började det. Jag hade noll koll på texten utan kunde bara refrängen. Moomin skämdes lite. Jag själv? Nej inte ett dugg, var ju lite mer dimmigt i min värld så jag märkte inte ens att det var väldigt tyst i långa perioder under vårt uppträdande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0