Dag 6 - En låt som påminner mig om ett ställe.



Under en period under mina aktiva år som medarbetare på The BK Lounge så fick vi skivor som skulle spelas på öppettiderna. På en av dessa skivor, som blev lite av en favorit för väldigt många, så fanns denna låt. Jag minns alltid att vi spelade den mot slutet på nätterna. När klockan närmade sig fyra och vi snart skulle stänga...

Trots att arbetet på The BK Lounge inte var det roligaste är jag otroligt glad för min tid där. Jag lärde känna så många underbara människor som jag fortfarande har nära vänskapsrelationer med. Vi umgås fortfarande! Vi var ett kärt gäng som ställde upp för varandra. Och ni vet ju hur vi brukar säga, mellan alla relationer så står där en BK:are...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0