Att unna sig lyx.

När jag fyllde år, vet var ett tag sedan, fick jag ett presentkort från en hel bunt av vänner på Nettans. Idag ska det utnyttjas. Tårna på fötterna ska Minxas och ögonbryn och fransar ska färgas. Fina förberedelser inför semestern helt enkelt :) Känns riktigt härligt att unna sig lite lyx! I deserve it!

Får se lite vad jag väljer för "färg" på minxen, ska bli läckert iaf. Får hoppas på lite härliga soldagar nu så man får visa tårna i sandalerna. Annars är ju jag inte mycket för fötter. Isch måste faktiskt säga att fötter kan vara ganska äckliga...

Annars vad sker i livet, jag räknar ner dagar! Mindre än två dagar sedan semester... Planerna nu gör att jag kommer få en kanonstart på min semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0