Kom igen kom igen, 80-talet!

Lördagen avslutades i en kavalkad av skratt, lycka och så lite svettig dans. Eller lite? Väldigt mycket dans blev det! Vi börja hos Mallis där ett härligt gäng skrattade ikapp tillsammans med ett gäng mer eller mindre lustiga frågor :) Sedan droppa folk av i tid och otid men jag o M drog ut för att skaka rumpa.

Nästan på en gång stötte vi ihop med en gammal jobbarpolare till mig. Hahaha galen kväll!! Och egoboostarna bara kom på löpande band. Glad, lycklig, med en mycket skakad rumpa vandrade jag hemåt. När jag vakna idag var leendet från en så nlyckad gårdagskväll fortfarande där :D

Mission: Skaka rumpa
MISSION ACCOMPLISHED!!

Jag avslutar som jag började.. Kom igen kom igen, 80-talet. Vi som var där minns denna fras med värme :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0