Knåda knåda

Idag fick jag äran att besöka Pinglan för att bli lite knådad. Då massage är gansak nytt för mig och jag faktiskt varit lite smårädd för det så var det skönt att gå till någon man kände. Hon var jätteduktig och nämnde massa saker på latin. Såhär i efterhand kan man ju fundera på om det verkligen var något vettigt hon sa eller bara rabla lite ord som lät som latin, men när jag kåg där var jag väldigt imponerad... o innerst inne vet jag nog att Anna faktiskt har koll :)

Fick en klassisk rygg- och axelmassage. Så skönt så. Fast visst fanns det punkter där det var mindre behagligt Det förklarade Pinglan så duktigt med att där har jag trötta fästen, fel hållning och borde stretcha mera. Man får lite den där flashbacken som man får hos tandläkaren angående tandtråd. Men jag ska jobba på det Anna :P

Jag kan summa sumarum verkligen rekommendera Anna. Jätteduktig var hon och jag kände mig väldigt avslappnad. Till o med massagemusik hade hon! Och terapisnacket under själva massage ingick såklart. Jag hade även extra tur att det fanns nybakat bröd, så efter att jag fått underbar massage så bjöds jag på en färsk macka. Score! Och inte var det dyrt heller. Som att gå till ett färdigt proffs men för en betydligt billigare penning. Du har nog fått dig en ny kund Pinglan!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Linda va du är fin! Tack för berömmet och att jag fick klämma lite på dina onda erector spinea! :)



Får blir fler gånger så ska du se att du blir mjukare än en daggmask i kroppen :) ha en fin vistelse i Idre så syns vi när du kommer hem!! :)

2011-01-27 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0