Sällskapshelg!

Helgen som var, det var en bra helg! Den spenderades på hemmaplan och den gick mest ut på att umgås med mina kära vänner.

Fredagen: Vinkväll!
En sån där härlig kväll som vanligt, där alla känner sig bekvämma och samtalsämnena avlöser varandra.
Temat för kvällen var fredagsmys så tacotårta, kladdkaka och snacks avlöste varandra. En rolig grej var att vi planerade lite inför vårens resa. Verkar som alla hänger på iår. Superskoj! Hittills har vi besökt Berlin, Riga och förra året då skulle vi ha varit i Paris (sabla askmoln, jag är fortfarande bitter!). Iår blir det Köpenhamn. Mysig stad! Helgen är bestämd och bokningsplanering pågår... Åh vad jag tycker om mitt vingäng. Hm har vi inte jubileum snart? :)

Lördagen:
Började med träning. Skönt skönt. Sen blev jag bjuden på lunch hos Malin. Stackarn hade varit sjuk. Kvällen spenderades med en massa BK:are... (som iofs en hel del kvällar kan göra haha). Jimmy bjöd på fest. Gamla minnen, skratt och allt sånt där som hör en fest till fanns. Härligt avslut på lördagen med andra ord!

Söndagen:
Var tanken att det skulle bli slappissöndag. Och det blev det. Var dock ute på en promenad med lite galna människor (se bild nedan!). Kallt men soligt, härligt! Sedan avsluta vi det hela hos Erik med massa fika. Bullar, bullar o åter bullar.. och oboy! Var skönt att träning stod på kvällens sista agendapunkt. Behövdes efter svulleriet haha.


Jag hann träffa de flesta av mina vänner denna helg känns det som. Woho!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0