Amsterdams flygplats

Denna flygplats har jag nu besökt ett par gånger... Dock aldrig för att stanna i staden utan för att hoppa på ett nytt flyg för att ta mig till andra länder. Gillar dock denna flygplats. Ganska stor, luftig o ganska logisk. Dock kan man få sig en jädra promenad om man hamnar i fel del och ska till en gate på andra sidan. Ännu lite gladare blev jag denna gång då jag upptäckte att de hade stolarna i massa olika färger. Kan ni gissa vilken ja valde att sätta mig på? :P



Annars måste jag snart stanna i Amsterdam, verkar vara en helskön stad. på min todo-lista över städer att besöka inom en snar framtid ligger
-Amsterdam
-Barcelona
-Budapest
-Prag
osv...

Någon som vill följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0