Välbehövlig lyx dag 1.

Efter några dagar med lite för mycket jobb, två dagar med 0 min lunch är inte okej så har jag nu lite välbehövlig långledigt. Vid 14.58 satte jag mig på tåget till Sthlm, First Class, för ett par härliga och lite sådär extra lyxiga dagar i Sthlm. Väl uppe så checka vi in på hotellet som ska bli vårt boende under två nätter.


Kvällsmat blev sushi

Sedan testa tofflor och hotellsängen

Hovet var nästa ställe att besöka

AIK skulle mötas i hockey

Det blev förlust i övertid. Onödigt men sanningen :(

Godnatt Stockholm, nu ska jag krypa ner i hotellsängen. Vi syns imorn!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt lyxigt med hotell :D



SV: Ja, jag med faktiskt ;P

2011-12-02 @ 00:03:32
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0