Snö.

Jaa vad säger ni om snön? Vi här i Lkpg verkar tyvärr inte få en vit jul. Visst snöar det, men alla plusgrader gör att det smälter på en gång och allt är mer grått och blaskigt. Väldigt synd tycker jag, för nu är jag riktigt sugen på snö. Trots att jag inte hittat några vinterskor.. (Eller jo jag har ju hittat dem, men får ju inte tag på dem i denna stad!!!) I måndags morse var jag dock en snabb sväng i Nässjö och fick se massa massa snö. Kändes mycket härligt i snöhjärtat. Så jag får väl njuta av de så mycket det går..




Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hehe, ja här ligger väldigt lite!



SV: Vad roligt att du vill vara med!

2011-12-21 @ 00:11:14
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0