Sh'Bam.

Dags att testa ett nytt pass som jag velat göra länge. Tänkt testa det på Sats i Sthlm, men inte lyckats få in det. Men nu mina kära vänner, nu introduceras det på gymmet jag tränar på i vanliga fall. Och idag, var det release. Kul med ett sånt här pass på nyår, för det var massa pepp i det så nu är man redo för att fira nyår :)



Upplägget är lite som zumba att man kör låt efter låt, inga koreografier som man ska lära sig och bygga på. Sedan var det många steg som återkom under låten, ex samma steg under refrenängen. Passar mig väldigt bra då det bara är att köra och man behöver inte tänka. Sen var det härlig musik som gjorde en glad. Alltid lite svårt när man kör något första gången, men tyckte man hängde med relativt bra iaf. Kommer absolut gå på fler pass när det kommer upp på vårens schema :)

Jag blev svettig och det är alltid positivt när man ska träna, men finns ett oar grejer som jag funderar på. Krävs att det är en bra intruktör, idag var hon jättebra hon fick med en och man var på bra humör hela passet :) Sen är frågan om det inte blir uttråkande efter ett par gånger. För såpass enkla var stegen att man hängde med relativt bra trots att det var första gången, så efter ett par gånger så sitter nog stegen gansk bra... Men nu ska jag inte vara sån, jättekul att ha detta på vårens schema och jg kommer definitvt få in det i min träning. Kul att kunna variera sig med ännu ett roligt pass. För roligt var det och man blev på riktigt bra humör, festhumör!!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: okej, jennifer aniston gillar jag :)



Gott nytt år på dig med :) Hitta på idag då?

2011-12-31 @ 14:32:19
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Längtar till det kommer fast på gymschemat faktiskt :D

2011-12-31 @ 16:07:11
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Sound HeaD

Nice blogg!=)

GOTT NYTT ÅR

2011-12-31 @ 21:39:43
URL: http://soundhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0