Min julafton.

Julsfton har nu kommit och även lämnat oss för detta år. Var en härlig julafton, lugn och skön :) Vet inte hur jag lyckats men tomten var riktigt snäll mot mig detta år och jag fick flera grejer som jag inte visste att jag behövde, men nu när jag fick dem så var de spot on :)


Dagen började med att mamma och jag hade likadana strumpor, fast olika färger, och pinglade ikapp

Lunch bestod av risgrynsgröt i ugn, vörtbröd och ett glas must

Hela dagen låg de där och blängde på en, klapparna.

Innan Karl-Bertil Jonsson visades var det dags för julmat. Min tallrik bestod av ägghalvor, räkor, lax, sockerärtor, hemmagjorda köttbullar och brysselkål. Smaskens!

När kvällen kom och Karl-Bertil var slut var det dags för julklappsutdelning. Ni ser, snäll det har jag varit iår ;)

Mina klappar iår bestod av bl a hemmastickade vantar, lyx schampo och balsam, presentkort, tv, lotter, tvål och en form för att göra isbitar i form av skriet! Tack för alla finna klappar tomten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0