Julfest med jobb.

I måndags dag och kväll hade vi julaktivitet med jobbet. Först lite studiebesök där nordanvinden gjorde allas kindor mer röda än grisrosa. Brr var kyligt, men faktiskt ganska intressant. Trots att det mer hade med anläggning att göra än hus som jag tycker och jobbar mer med ;) Efter detta bar det av ut i skogen till en kollegas hus för julmat och umgänge. Kvällen avslutades av oss som var kvar med att spela Besserwizzer. Ett väldigt roligt spel som kan rekommenderas! Mitt bidrag till laget var kunskaper om Arne Hegerfors och Britney Spears. Ja ni, vad säger man. Skönt att man kan nåt eller vadå ;)

Min kollega hade varit så gullig, han vet att jag och julmat inte alltid är så goda vänner. Så jag fick lite special. När de andra satt och mumsade bruna bönor, prinskorv, sill och en massa andra mer typiska julbordstillbehör så såg min tallrik ut såhär. Jag var väldigt nöjd!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0