Försök till julstämning.

Då mamma igår stukade foten ganska rejält så blev hon kvar på hotellet för att vila. Jag själv begav mig ut på Stockholms gator. Ni som känner mig vet att jag inte är något speciellt stort shoppingfreak, men det finns några ställen här i stan som alltid brukar få sig ett besök av mig. Eftersom jag väldigt sällan är inne i city när jag besöker Sthlm vanligvis så fick man passa på denna gång. Jag hade även som mission att försöka skapa mig lite julstämning och inhandla lite julklappar. Visst fick jag lite julklappar inhandlade men med julstämningen var det desto värre. Trots att det var julmusik överallt och jag nynnade glatt med, jag kollade på julskyltning och hamnade tom på en liten julmarknad i Kungsan. Har snön verkligen sådan betydelse? Eller har jag haft för mkt att göra att jag inte hunnit med att julen nu är riktigt nära?? Jag jobbar på bäst jag kan mot en högre julfeeling. Kanske kan en lussebulle hjälpa? ;)





Måste dock påpeka att julskyltningen på NK var riktigt rolig! Är ni i stan så kan ni absolut ta er en sväng förbi, vissa av skyltningarna är riktigt fyndiga. Varför inte en tomte som funderar på vilken av sina superhjältetomtedräktar han ska hoppa i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0